Milano

Where can I get some?
There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don’t look even slightly believable. If you are going to use a passage of Lorem Ipsum, you need to be sure there isn’t anything embarrassing hidden in the middle of text. All the Lorem Ipsum generators on the Internet tend to repeat predefined chunks as necessary, making this the first true generator on the Internet. It uses a dictionary of over 200 Latin words, combined with a handful of model sentence structures, to generate Lorem Ipsum which looks reasonable. The generated Lorem Ipsum is therefore always free from repetition, injected humour, or non-characteristic words etc.

Putno zdravstveno osiguranje

LETOVANJA

ODMOR U SRBIJI

Osiguranje od otkaza putovanja

ZIMOVANJa

PUTOVANJA

REZERVACIJA AUTOBUSKE KARTE

Autobusku kartu za odabranu autobusku liniju možete rezervisati na jedan od sledećih načina:

  • popunjavanjem upitnika sa sajta,
  • slanjem podataka na mail adresu,
  • telefonskim pozivom,
  • direktno u poslovnici

Rok za kupovinu rezervisane autobuske karte je 3 dana od dana rezervacije. U protivnom se smatra da je putnik odustao smatra da je putnik odustao od rezervacije.

Rezervisanu autobusku kartu nije moguće kupiti u autobusu ili na autobuskoj stanici.

KUPOVINA KARATA

Rok za kupovinu autobuske karte je 3 dana od dana rezervacije. U protivnom se smatra da je putnik odustao od rezervacije.

Autobusku kartu možete kupiti na neki od sledećih načina:

  • uplatom na račun
  • direktno u poslovnici

Ukoliko se odlučite za uplatu na račun, potrebno je da nam dostavite podatke putnika (ime i prezime, adresu za dostavu karte, kontakt telefon) i podaci za uplatu Vam stižu na mail adresu. Nakon izvršene uplate dostavljamo Vam kartu na adresu koju navedete (isključivo u Srbiji).
Slanje autobuske karte tarifira se po cenovniku Pošte Srbije (troškove poštarine snosi primalac).

Upit za autobuske karte

OPŠTE NAPOMENE

  • Putnički prtljag se plaća kod autobuskog prevoznika po komadu,
  • Rezervisanu autobusku kartu nije moguće kupiti u autobusu ili na autobuskoj stanici,
  • Povratne karte mogu biti sa definisanim i sa otvorenim povratkom,
  • Kod povratne karte sa otvorenim datumom povratka, overa se mora izvršiti na ovlaštenom prodajnom mestu na destinaciji,
  • Cena autobuske karte ne sadrži stanične i peronske usluge, kao ni ostale nenavedene usluge

VAŽNO

  • Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i tokom trajanja puta i boravka na destinaciji,
  • Obratite pažnju na period isteka pasoša, naročito kod dece,
  • Putnici koji putuju u Grčku i zemlje Evropske unije moraju imati pasoš važnosti najmanje 3 meseca od dana povratka sa putovanja,
  • Putnici koji putuju u Tursku moraju imati pasoš važnosti najmanje 6 meseci od dana povratka sa putovanja,
  • Putnici koji ne putuju sa pasošem Republike Srbije u obavezi su da se sami informišu za vizni režim zemlje u koju putuju i kroz koje putuju,
  • Ne zaboravite da uplatite polisu međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja,
  • Prevoznik ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče…) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti
  • Molimo putnike da se o tačnom vremenu i mestu polaska, obavezno informišu dva dana pred put

NIJE DOZVOLJENO

  • Slanje pošiljaka/pisama bez pratnje putnika (bez obzira na sadržaj pošiljke),
  • Prevoz kućnih ljubimaca (bez obzira da li su u boksu/kutiji),
  • Ukrcavanje/iskrcavanje putnika van stajališta navedenih u redu vožnje,
  • Ukrcavanje/iskrcavanje putnika van stajališta u nekoj od tranzitnih država,
  • Kombinovanje odlaska i povratka različitim linijama (bez obzira koje linije i prevoznici su u pitanju),
  • Putovanje maloletnih lica izvan Srbije, bez pratnje punoletnog lica (osim za maloletne državljane EU).